• 21-09-2022, 01:37:18
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar dostlar, Demin bir şikayet konusuna denk geldim ve okudum. Bir arkadas mağdur olmuş herhalde, daha sonrasına şikayet konusu açmış ama sanırım bir karışıklık olmuş 3. Şahıs tarafından iki tarafta mağduriyete uğramış. Herneyse daha sonrasına şikayet konusu açan hocama karşı taraftan cok agır tehditvari mesajlar gelmiş (çabuk kimlik bilginizii atın dava edicem) tarzı ve ne yazık ki moderatörlerden bu mesajlara hicbir tepki gelmemiş. Açıkçası üzücü daha sonrasında şikayet konusu açan hocam da bi şekil alttan alıp konuyu kapattırmış. Yani neden cok açık bir şekilde tehdit mesajları yazan arkadaşımıza en azından bir uyarı bile olsa gelmiyor???
  • 21-09-2022, 01:38:20
    #2
    Hocam herkesin psikolojisi bozuldu normaldir
  • 21-09-2022, 01:40:16
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Valla kral Soru sormak.icin konu açıyorum adam gelmis başka konuda şansını dene diyor çok asabi bu ara millet
  • 21-09-2022, 01:40:21
    #4
    Delil yoksa yargı olmaz , bu yargı olur ;
    dava açılır.
  • 21-09-2022, 01:40:23
    #5
    🔶 Stripe - Paypal 🔶
    Konu linki nedir?
  • 21-09-2022, 01:42:02
    #6
    Üyeliği durduruldu
    BilalBayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu linki nedir?
    https://www.r10.net/off-topic/337258...post1083518661
  • 21-09-2022, 01:42:25
    #7
    Hocam burası Türkiye. Alışmanız lazım şuan ki durumlardan dolayı herkes gergin.

    https://youtu.be/eUP5Q6RowDA


    https://youtu.be/sq1aJTGB2Vc
  • 21-09-2022, 01:43:16
    #8
    🔶 Stripe - Paypal 🔶
    Kendi konunuzun linki değil, şikayet konusunun linki.
  • 21-09-2022, 01:43:49
    #9
    Üyeliği durduruldu
    webkit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Delil yoksa yargı olmaz , bu yargı olur ;
    dava açılır.
    Hocam iyi de adam apaçık mağduriyete uğramış ve daha sonrasına da size doşandırıcı demiyorum demiş sadece kanıtlarla birlikte şikayet konusu açmış sırf başka mağduriyetler de olmasın diye. Karşı taraf cok sert bir şekilde gelip hayırdır şikayet konusu açamazsanız kimlik bilgilerinizi atın şikayet edicem tarzı şeyler kullanamaz bence