Merhabalar dostlar, Demin bir şikayet konusuna denk geldim ve okudum. Bir arkadas mağdur olmuş herhalde, daha sonrasına şikayet konusu açmış ama sanırım bir karışıklık olmuş 3. Şahıs tarafından iki tarafta mağduriyete uğramış. Herneyse daha sonrasına şikayet konusu açan hocama karşı taraftan cok agır tehditvari mesajlar gelmiş (çabuk kimlik bilginizii atın dava edicem) tarzı ve ne yazık ki moderatörlerden bu mesajlara hicbir tepki gelmemiş. Açıkçası üzücü daha sonrasında şikayet konusu açan hocam da bi şekil alttan alıp konuyu kapattırmış. Yani neden cok açık bir şekilde tehdit mesajları yazan arkadaşımıza en azından bir uyarı bile olsa gelmiyor???