webkit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Delil yoksa yargı olmaz , bu yargı olur ;
dava açılır.
Hocam iyi de adam apaçık mağduriyete uğramış ve daha sonrasına da size doşandırıcı demiyorum demiş sadece kanıtlarla birlikte şikayet konusu açmış sırf başka mağduriyetler de olmasın diye. Karşı taraf cok sert bir şekilde gelip hayırdır şikayet konusu açamazsanız kimlik bilgilerinizi atın şikayet edicem tarzı şeyler kullanamaz bence