• 19-09-2022, 21:47:49
    #19
    Ustam en mantıklısı bir ucuz otopark bul.
    Belediye otoparkı vs.
    Oralarda aylık abonman ol.
    Bırak oyle kalsın.
    En mantıklısı bu.
  • 19-09-2022, 21:48:59
    #20
    Gidip bankadan 12 aylık kredi çekip arabayı rehin bırakın onlar kendi otoparkına çektirir zaten. O paraylada ticaret yaparsın ticaretin karlı giderse 6 ay sonra gider arabanı alıp kredini kapatırsın arabanıda satar ticaretten kazandığın parayı da üstüne koyar kendine yeni güzel bir araba alırsın.
  • 19-09-2022, 21:50:26
    #21
    siyahmeczup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gidip bankadan 12 aylık kredi çekip arabayı rehin bırakın onlar kendi otoparkına çektirir zaten. O paraylada ticaret yaparsın ticaretin karlı giderse 6 ay sonra gider arabanı alıp kredini kapatırsın arabanıda satar ticaretten kazandığın parayı da üstüne koyar kendine yeni güzel bir araba alırsın.
    Halı hazırda çekilmiş kredim var yine de gidip rehin bırakamıyor muyum acaba?
  • 19-09-2022, 21:53:00
    #22
    ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Büyük site bulacaksın mesela bizim sitede 12 blok var 60ar daireden 720 tane daire zaten 6 ayda anca bulurlar o arabanın sahibinin sitede olmadığını Bir dipnot daha vereyim site otoparklarının tavan yüksekliği alçak olduğundan genelde çekici giremez yani bulsalar da çektiremezler
    Okurken sesli güldüm 😂😂😂
  • 19-09-2022, 22:41:47
    #23
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Kastamonu da olsaydım bizim bahçeye çekerdik lakin sadece tatilde geliyorum Kastamonuya
  • 19-09-2022, 22:46:51
    #24
    Otoparka bırakman lazım 6 aya en fazla 1500 tl verirsiniz bence güvenlik için değer sokakta bir yerine zarar gelse yine o paralara tamir olur zaten.
    Macera aramayın otopark iyidir
  • 19-09-2022, 22:47:16
    #25
    Kastamonu üniversite otoparkına çekilebilir araştırmak lazım. Üniversite kuzey kentte.
  • 19-09-2022, 23:08:31
    #26
    Park edilemez bir yere park et polisler çeksin 6 ay sonra gider alırsın xvscs
  • 20-09-2022, 00:02:40
    #27
    Hocam jandarma mı?