Ustam en mantıklısı bir ucuz otopark bul.
Belediye otoparkı vs.
Oralarda aylık abonman ol.
Bırak oyle kalsın.
En mantıklısı bu.
Arabamı 6 aylığına nereye park edebilirim?
39
●4.918
- 19-09-2022, 21:48:59Gidip bankadan 12 aylık kredi çekip arabayı rehin bırakın onlar kendi otoparkına çektirir zaten. O paraylada ticaret yaparsın ticaretin karlı giderse 6 ay sonra gider arabanı alıp kredini kapatırsın arabanıda satar ticaretten kazandığın parayı da üstüne koyar kendine yeni güzel bir araba alırsın.
- 19-09-2022, 21:50:26Halı hazırda çekilmiş kredim var yine de gidip rehin bırakamıyor muyum acaba?siyahmeczup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-09-2022, 21:53:00Okurken sesli güldüm 😂😂😂ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-09-2022, 22:41:47Kastamonu da olsaydım bizim bahçeye çekerdik lakin sadece tatilde geliyorum Kastamonuya
- 19-09-2022, 22:46:51Otoparka bırakman lazım 6 aya en fazla 1500 tl verirsiniz bence güvenlik için değer sokakta bir yerine zarar gelse yine o paralara tamir olur zaten.
Macera aramayın otopark iyidir