ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Büyük site bulacaksın mesela bizim sitede 12 blok var 60ar daireden 720 tane daire zaten 6 ayda anca bulurlar o arabanın sahibinin sitede olmadığını Bir dipnot daha vereyim site otoparklarının tavan yüksekliği alçak olduğundan genelde çekici giremez yani bulsalar da çektiremezler
Okurken sesli güldüm 😂😂😂