Arkadaşlar, benim son zamanlarda telimde şarj yapınca hiçbir işlem yapmasam bile hemen 90'a filan düşüyor. ayrıca son %25 iken şarj çok kısa sürede 5-10 dk içinde şarj tamamen bitiyor tel kapanıyor.
Bu bataryanın bittiği ve değişme vakti geldiği anlamına mı geliyor? batarya kalibrasyon denen bir şeyi yaptım. tamamen bitince kapalı halde %100 doldurdum yine aynı durum mevcut.
Telefonum Bataryası Bozulmuş mu?
6
●98
- 18-09-2022, 14:24:15Üyeliği durdurulduSizin pil değişebilir mi yoksa teli söküp cıkaranlardan mı?keskin41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-09-2022, 14:38:41Kapağı vida ile sökülüp takılanlardan. Mahalledeki telefoncular 300 TL istedi yan sanayi bataryaya. Huawei'in servis günleri kampanyasından 199 TL'ye değiştirdim. İnternette ve telefoncularda orjinal diye satılan bataryaların çoğu orjinal değil sanırım. Orjinale en yakın olanları. Cihazınız iyiyse yetkili serviste değiştirmenizi ya da servisten alıp kendinizin değiştirmenizi tavsiye ederim. Ya da orjinal aldatmacası yapmayan Deji gibi bağımsız markaları tercih etmenizi tavsiye ederim.Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-09-2022, 14:54:19Üyeliği durduruldukeskin41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleHocam yetkili serviste olacağını sanmıyorm cünkü sony Türkiye pazarından telefonları kaldırdı bir de benim telefonum cok eski model z1 compact yani baya eskide kaldı mecbur internetten alacağm.keskin41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle