Arkadaşlar, benim son zamanlarda telimde şarj yapınca hiçbir işlem yapmasam bile hemen 90'a filan düşüyor. ayrıca son %25 iken şarj çok kısa sürede 5-10 dk içinde şarj tamamen bitiyor tel kapanıyor.

Bu bataryanın bittiği ve değişme vakti geldiği anlamına mı geliyor? batarya kalibrasyon denen bir şeyi yaptım. tamamen bitince kapalı halde %100 doldurdum yine aynı durum mevcut.