Hocalarım herkese merhaba. Öncelikle belirteyim hiçbir şekilde para/geleyim ibandan atayım tarzı teklifleri kabul etmiyorum. Kendi kedim (anneleri yani) bebekleri emzirmeyi bıraktı ve bu sabah dövecekti neredeyse, elinden aldım. Bu sebeple Ankara içinde olmak kaydı ile durumu kedinin ihtiyaçlarını karşılayabilecek [ kendim nd mamadan başka hiçbir şey yedirmedim, sağlığı için nd ve acana gibi kaliteli mamalar harici mamalar tüketmemesini şiddetle tavsiye ederim, eh aşı fiyatları da malum] bir kişiye sahiplendirmek istiyorum. Talep ettiğim tek şey 8kg yavru kedi maması. Kendi kedimi kısırlaştıracağım için bir süre yüksek besin değerli mama ile beslenmesini istiyorum çünkü. İlgilenen varsa mesaj atabilir.
Yasaksa reportlarsanız silinir zaten, ya da yazarsanız ben kendim düzenlerim konuyu.
Kedimin 1 bebeğini sahiplendirmek istiyorum
6
●468
- 18-09-2022, 10:14:50Hocam ben kendim öğrenciyim ve buna rağmen hem anneleri hem bebekleri nd harici mamayla beslemedim. Çünkü mamaların yüzde değerleri var, bu değerler üzerinden çeşitli hesaplamalar oluyor şeker oranını tespit için. Şeker oranı da(sanırsam ismi bu bir sitede okudum dilerseniz link atarım) ne kadar düşükse kedi için o kadar sağlıklı oluyor çünkü obezite ya da diyabet yapma riski var. O sebeple mamanın kalitesi ufaklıkların sağlığı için çok önemliBZKRT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-09-2022, 10:44:18Valla tam aradığınız niteliklerde tek sorunları 3 saniye burunlarının üstünü okşayınca uyuyakalıyorlar 😂😂Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle