• 18-09-2022, 10:06:31
    #1
    Hocalarım herkese merhaba. Öncelikle belirteyim hiçbir şekilde para/geleyim ibandan atayım tarzı teklifleri kabul etmiyorum. Kendi kedim (anneleri yani) bebekleri emzirmeyi bıraktı ve bu sabah dövecekti neredeyse, elinden aldım. Bu sebeple Ankara içinde olmak kaydı ile durumu kedinin ihtiyaçlarını karşılayabilecek [ kendim nd mamadan başka hiçbir şey yedirmedim, sağlığı için nd ve acana gibi kaliteli mamalar harici mamalar tüketmemesini şiddetle tavsiye ederim, eh aşı fiyatları da malum] bir kişiye sahiplendirmek istiyorum. Talep ettiğim tek şey 8kg yavru kedi maması. Kendi kedimi kısırlaştıracağım için bir süre yüksek besin değerli mama ile beslenmesini istiyorum çünkü. İlgilenen varsa mesaj atabilir.

    Yasaksa reportlarsanız silinir zaten, ya da yazarsanız ben kendim düzenlerim konuyu.
  • 18-09-2022, 10:13:02
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hocam düşünceler her şey çok güzelde ND ve Acana marka mamaya herkesin bütçesi yetmeyebilir.
  • 18-09-2022, 10:14:50
    #3
    BZKRT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam düşünceler her şey çok güzelde ND ve Acana marka mamaya herkesin bütçesi yetmeyebilir.
    Hocam ben kendim öğrenciyim ve buna rağmen hem anneleri hem bebekleri nd harici mamayla beslemedim. Çünkü mamaların yüzde değerleri var, bu değerler üzerinden çeşitli hesaplamalar oluyor şeker oranını tespit için. Şeker oranı da(sanırsam ismi bu bir sitede okudum dilerseniz link atarım) ne kadar düşükse kedi için o kadar sağlıklı oluyor çünkü obezite ya da diyabet yapma riski var. O sebeple mamanın kalitesi ufaklıkların sağlığı için çok önemli
  • 18-09-2022, 10:30:06
    #4
    Minnoşu görebilir miyim? Fotoğrafı var mı?
  • 18-09-2022, 10:30:42
    #5
    Hocam ben alıyım desem özel harekat kedi yetiştiriyorum bol sütü eksik olmuyo fare pençe harekatında göreve gelebilecek kediler başurularını bekliyoruz
    • nturgut58
    • Sinnerman
    nturgut58 ve Sinnerman bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 18-09-2022, 10:44:18
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben alıyım desem özel harekat kedi yetiştiriyorum bol sütü eksik olmuyo fare pençe harekatında göreve gelebilecek kediler başurularını bekliyoruz
    Valla tam aradığınız niteliklerde tek sorunları 3 saniye burunlarının üstünü okşayınca uyuyakalıyorlar 😂😂
  • 18-09-2022, 11:26:58
    #7
    Sinnerman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla tam aradığınız niteliklerde tek sorunları 3 saniye burunlarının üstünü okşayınca uyuyakalıyorlar 😂😂
    😅😅 7 tane kedi var