BZKRT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam düşünceler her şey çok güzelde ND ve Acana marka mamaya herkesin bütçesi yetmeyebilir.
Hocam ben kendim öğrenciyim ve buna rağmen hem anneleri hem bebekleri nd harici mamayla beslemedim. Çünkü mamaların yüzde değerleri var, bu değerler üzerinden çeşitli hesaplamalar oluyor şeker oranını tespit için. Şeker oranı da(sanırsam ismi bu bir sitede okudum dilerseniz link atarım) ne kadar düşükse kedi için o kadar sağlıklı oluyor çünkü obezite ya da diyabet yapma riski var. O sebeple mamanın kalitesi ufaklıkların sağlığı için çok önemli