Yaklaşık 20 yıl önce Mynet sohbet bölümünde helper olmak için sınava girdiğimde hayatım da ilk defa gece 3'e kadar bilgisayarın başında internet cafede beklemiştim.Kafenin anahtarı o gün arkadaştaydı.Sabah da 8 de okula gitmeyip görevimin başına gitmiştim.Java üzerinden yardım etmek çok zordu bu arada 😊
Belki de kategori moderatörü olduğunuz için görev icabı veya zevkine ilk defa sabahladınız.
Ben çok sabahladım.Ama iyi birşey değil.