Yaklaşık 20 yıl önce Mynet sohbet bölümünde helper olmak için sınava girdiğimde hayatım da ilk defa gece 3'e kadar bilgisayarın başında internet cafede beklemiştim.Kafenin anahtarı o gün arkadaştaydı.Sabah da 8 de okula gitmeyip görevimin başına gitmiştim.Java üzerinden yardım etmek çok zordu bu arada 😊
Belki de kategori moderatörü olduğunuz için görev icabı veya zevkine ilk defa sabahladınız.
Ben çok sabahladım.Ama iyi birşey değil.
bende bir oyunda gönüllü yetkili olduğum ilk günlerde full sabahlıyordum heyecandan hey gidi günler...