Nöbetten geldim birazdan uyuyacağım. Akşam yine iş var. Ben çok uzun zamandır geceleri pek uyumuyorum. Gündüz çalıştığım zamanlar bile gece 3 gibi yatarım. Askerde olsun işlerde olsun genelde geceyi tercih ettim ama artık o da sıkıyor.