• 11-09-2022, 20:22:24
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Gece çadırı bu sebeple kurmamıştım ama 5.30 6 gibi uyandım hava aydınlık sandım dolunay o kadar parlak.
    Çadırımın kapısını açıp dışarı çıktığımda bu manzarayla karşılaştım adeta büyülendim be. Yanımda ne bir tripod ne bir fotoğraf makinesi vardı çıkarttım telefonumu çektim iPhone 11

    İnstagramdan yorum yapmak için


    https://www.instagram.com/p/CiX1IEeq...d=YmMyMTA2M2Y=
  • 11-09-2022, 20:25:35
    #2
    baya güzel hocam gerçekten
  • 11-09-2022, 20:30:58
    #3
    🚀 Network Sahibi SEO ✔
    Çok iyi fotoğraf denk gelmiş