Gece çadırı bu sebeple kurmamıştım ama 5.30 6 gibi uyandım hava aydınlık sandım dolunay o kadar parlak.
Çadırımın kapısını açıp dışarı çıktığımda bu manzarayla karşılaştım adeta büyülendim be. Yanımda ne bir tripod ne bir fotoğraf makinesi vardı çıkarttım telefonumu çektim iPhone 11
İnstagramdan yorum yapmak için
https://www.instagram.com/p/CiX1IEeq...d=YmMyMTA2M2Y=