Merhabalar,
Bir firmadan vps aldım, websitemi barındırmak için 106 tl ile almaya basladıgım sunucuya her ay zam geldi Firma ismi vermiyorum belki onların sucu değildir ama bu kadar zam da normal mi ?
Merhaba,
Sunucuların elektrik giderlerine yetişemez oldu çoğu firma. Çok astronomik zamlar geldi. O yüzden bu süreç maalesef şuan çok doğal. Umarız en kısa sürede piyasa normale döner ve hem müşterilerimiz hem biz rahat bir nefes alırız.
Saygılarımızla
Elektiriğe gelen zamlar ortada fakat bu arkadaşlar canları sıkıldıkça zam yapar gibi birşey olmuş tabii ki neler olduğunu bizde bilemeyiz ip adreslerine zam gelmiş olabilir çalıştığı arkadaşlar vs zam yaptıysa arkadaşlarda zam yapmış olabilir fakat bu kadar zam gelmesi normal değil şahsi fikrim bizde bu sektörde hizmet vermekteyiz fakat elektirik zamı gerçekleşene kadar bir zam yapmadık anlayamadım pek.
Elektiriğe gelen zamlar ortada fakat bu arkadaşlar canları sıkıldıkça zam yapar gibi birşey olmuş tabii ki neler olduğunu bizde bilemeyiz ip adreslerine zam gelmiş olabilir çalıştığı arkadaşlar vs zam yaptıysa arkadaşlarda zam yapmış olabilir fakat bu kadar zam gelmesi normal değil şahsi fikrim bizde bu sektörde hizmet vermekteyiz fakat elektirik zamı gerçekleşene kadar bir zam yapmadık anlayamadım pek.
her ay eminim düzenli %50 koymamışsınızdır banada fahiş zam gibi geliyor.