• 09-09-2022, 15:28:56
    #1
    Merhabalar,
    Bir firmadan vps aldım, websitemi barındırmak için 106 tl ile almaya basladıgım sunucuya her ay zam geldi Firma ismi vermiyorum belki onların sucu değildir ama bu kadar zam da normal mi ?


  • 09-09-2022, 15:30:06
    #2
    Hocam elektriğe gelen zamlardan dolayı da onların yapabileceği bir şey olduğunu sanmıyorum..
  • 09-09-2022, 15:30:12
    #3
    şeker ile ölçebilirsiniz bir yılda yüzde 400 artmış. Venezuela gibi olacağız yakında
  • 09-09-2022, 15:33:46
    #4
    TL ile hizmet veren firmalar için normal bir durum. Kur üzerinden hizmet verilip zam yapılıyorsa etik değil.
  • 09-09-2022, 15:34:08
    #5
    Elektriğe gelen zamlardan sonra kendime ait fiziksel Sunucumu satıp VDS e geçtim gayet normal artışlar
  • 09-09-2022, 15:40:40
    #6
    Web Hosting Solutions
    Merhaba,
    Sunucuların elektrik giderlerine yetişemez oldu çoğu firma. Çok astronomik zamlar geldi. O yüzden bu süreç maalesef şuan çok doğal. Umarız en kısa sürede piyasa normale döner ve hem müşterilerimiz hem biz rahat bir nefes alırız.
    Saygılarımızla
  • 09-09-2022, 16:35:10
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Selam,

    Elektiriğe gelen zamlar ortada fakat bu arkadaşlar canları sıkıldıkça zam yapar gibi birşey olmuş tabii ki neler olduğunu bizde bilemeyiz ip adreslerine zam gelmiş olabilir çalıştığı arkadaşlar vs zam yaptıysa arkadaşlarda zam yapmış olabilir fakat bu kadar zam gelmesi normal değil şahsi fikrim bizde bu sektörde hizmet vermekteyiz fakat elektirik zamı gerçekleşene kadar bir zam yapmadık anlayamadım pek.
  • 09-09-2022, 19:39:29
    #8
    Deust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam,

    Elektiriğe gelen zamlar ortada fakat bu arkadaşlar canları sıkıldıkça zam yapar gibi birşey olmuş tabii ki neler olduğunu bizde bilemeyiz ip adreslerine zam gelmiş olabilir çalıştığı arkadaşlar vs zam yaptıysa arkadaşlarda zam yapmış olabilir fakat bu kadar zam gelmesi normal değil şahsi fikrim bizde bu sektörde hizmet vermekteyiz fakat elektirik zamı gerçekleşene kadar bir zam yapmadık anlayamadım pek.
    her ay eminim düzenli %50 koymamışsınızdır banada fahiş zam gibi geliyor.
  • 09-09-2022, 19:44:58
    #9
    CansuKART adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    her ay eminim düzenli %20 koymamışsınızdır banada fahiş zam gibi geliyor.
    Değişebiliyorsanız değişmenizi tavsiye ederim bu normal bir durum değil emin olabilirsiniz.