CansuKART adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
her ay eminim düzenli %20 koymamışsınızdır banada fahiş zam gibi geliyor.
Değişebiliyorsanız değişmenizi tavsiye ederim bu normal bir durum değil emin olabilirsiniz.