• 08-09-2022, 22:33:30
    #37
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    7500 diye düşünüyorum. Yalnız bu 7500 3 bilemedin 4 ay bir nefes aldırır. Sonrası daha da kötü olacak şekilde devam eder. Diğer bir düşüncem eğer aynı parti seçilirse bu halimizi arayacağımız.
  • 08-09-2022, 23:28:27
    #38
    10k
  • 09-09-2022, 00:24:24
    #39
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seçim ayağına güzel bir zam yaparlar tahminim 6,5-7k . Olur da yine iktidar devam ederse 7. aydan sonra the walking dead'ın yeni sezonu türkiye'de canlı canlı çekilir.
    Ne güzel olur
  • 09-09-2022, 00:48:30
    #40
    A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne güzel olur

    Dolar 25 , asgari 7500 Çok güzel olur bencede
  • 09-09-2022, 00:50:16
    #41
    jarmenso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dolar 25 , asgari 7500 Çok güzel olur bencede
    Bu daha birşey değilki benim 2025 te asgari ücret konum var.
    Bulabilirseniz orda yazmıştım. Her yıl yüzdeyüz asgari ücret zam yapılırsa 2025 3 yıl sonra asgari ücret 35bin lira olur
  • 09-09-2022, 00:51:52
    #42
    8-9k rekor seviyeye gelir.
  • 09-09-2022, 04:03:22
    #43
    Kiralar inanılmaz uçuk, yaşam pahalılığı ayriyetten var. Minimum 8.000 TL olmalı, aksi halde çok sorun olacak. Yurtdışından gelen biri olarak inanılmaz şok içinde kaldm. Bu yüzden iyi bir arttırım gerekiyor.

    Arkadaşlar bu yorum belki kişisel olacak ama hepimizin Avrupa'da ki insanlardan farkı yok, hatta daha fazla çalışıyoruz. Haklarımızı almak en doğal hakkımız. Bu konuda umarım iyi adımlar gelir.
  • 10-09-2022, 15:32:26
    #44
    belediyelere %80 zam yaptılar , asgari ücret de o kadar zam alabilir.
  • 10-09-2022, 16:32:18
    #45
    Omer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    belediyelere %80 zam yaptılar , asgari ücret de o kadar zam alabilir.
    Asgariye %80 zam gelmesi demek, her ürüne %100 veya daha üstü zam gelmedi daha demek, Allah korusun.....