Kiralar inanılmaz uçuk, yaşam pahalılığı ayriyetten var. Minimum 8.000 TL olmalı, aksi halde çok sorun olacak. Yurtdışından gelen biri olarak inanılmaz şok içinde kaldm. Bu yüzden iyi bir arttırım gerekiyor.

Arkadaşlar bu yorum belki kişisel olacak ama hepimizin Avrupa'da ki insanlardan farkı yok, hatta daha fazla çalışıyoruz. Haklarımızı almak en doğal hakkımız. Bu konuda umarım iyi adımlar gelir.