• 10-09-2022, 18:55:45
    #46
    KingCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Asgariye %80 zam gelmesi demek, her ürüne %100 veya daha üstü zam gelmedi daha demek, Allah korusun.....
    fiyatların çok yükselmeyecegi söyleniyor.
  • 10-09-2022, 19:00:42
    #47
    Omer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fiyatların çok yükselmeyecegi söyleniyor.
    inşAllah hocam..
  • 03-10-2022, 15:38:29
    #48
    7500 tl olur kanaatindeyim. 10k falan hayal zaten olsa ne değişecek ki her şeye aynı oranda yine zam yine zam
  • 03-10-2022, 15:42:00
    #49
    1 milyar dolar olsa ne olur. Her şey ona göre zamlanır. Yine asgari ücretli geçinemez. Çözüm zam yapmak değil, enflasyonu durdurmak, fiyatların eğilimini aşağı çekmek. Bu şekilde sadece ismi zam oluyor. İzmir'de suya her ay zam yapılıyor endekse göre. Bu basit bir örnek. Dolar arttıkça, mazota zam geldikçe ve enflasyon bu şekilde yükseldikçe alım gücü düşmeye devam eder.
  • 03-10-2022, 15:51:02
    #50
    Omer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fiyatların çok yükselmeyecegi söyleniyor.
    Kim diyor? Kaynak sağlamsa yatırımımızı ona göre yapalım.