1 milyar dolar olsa ne olur. Her şey ona göre zamlanır. Yine asgari ücretli geçinemez. Çözüm zam yapmak değil, enflasyonu durdurmak, fiyatların eğilimini aşağı çekmek. Bu şekilde sadece ismi zam oluyor. İzmir'de suya her ay zam yapılıyor endekse göre. Bu basit bir örnek. Dolar arttıkça, mazota zam geldikçe ve enflasyon bu şekilde yükseldikçe alım gücü düşmeye devam eder.