İstanbul'da Çalışmak ve İş Bulma Süreci
7
●290
- 06-09-2022, 18:52:57Hocalarım selamlar. Ayın 13-14'ü gibi İstanbul'a gitme ihtimalim var çalışmak için, kuzenimin yanında kalıcam belli bir süre sonrasında bakacağız artık kuzenin evi GOP merkezde, alanım bar 6 ay kadar tecrübem var, 5 ay da garsonluk yaptım. Daha çok alkollü kokteyller ve genel alkol bilgim yüksek, kahve üzerine az tecrübem var (cimbali kullanmasını biliyorum o kadar yani) 1 hafta kadar kalmayı düşünüyorum bu süre içinde iş bulabilir miyim? Bir de GOP'dan diğer semtlerin arası ne kadar kaç saat? Mesela Nişantaşı ya da kafelerin yoğunlukta olduğu yerler? Bilgi verirseniz çok memnun olurum kuzen gelince daha ayrıntılı konuşucaz ama ben önden bilgi sahibi olmak istiyorum, şimdiden teşekkürler.
- 06-09-2022, 19:13:41Editor olarak istanbula is aramaya gelmeye karar verdim. Is bulma sitelerinden basvuri yaptım ..belki 100 den fazla. Ben de ablamin yaninda kalacaktım. Cepte sadece yol param var. Istanbula gelirken 3 yerle görüşme ayarlayabildim. 1 i editör 2 si garson tarzı is. Editor olan is patron yurt disindaymis 2 hafta gelmesini bekleyecektim. O zaman aralığında garson tarzi olam yerlerle görüştüm
birisi seni alamayiz senin cv guzel yarim isten çıkar gidersin dedi. Diğeri de iranlı bi is yeriydi. 30 yillik imzalatacakti
hem sevindim hem üzüldüm. Ama aslında istemiyordim. Istegim editörlüktu.
Sonra o patron yurt dışından geldi. Görüşmeye gittim ama.belki 60 katli rezidans
Bütün güvenim gitti. Buraya beni asla almazlar dedim içimden. Dönüp iranlı adamaim is yerine gitmeye karar verdim istemeye istemeye. Sonra o anda bi özgüven geldi. Dedim ne kaubedicem. Yani ne kaybedecktim ki. Rezidansın önünde cepte para yok sifirdayim. Dedim gidym hayir cevabını alayım bari dedim. En azindsn aklımda kalmasin. Resepsiyona kem kum ettm
Sinra bilmem kacinci kata ciktim. Adamla bi sure konuştuk
.ben biz sebi ararız derler diye beklerken yarin gel basla dedi. Şok oldim. Istedifim ise yarin başlayacaktim. Sonra 1 yil orda çalıştim. Faha snra kurumsal firmada kendi mesleğimi yapıyorum mutluyum.
Sonuç sizim mesleğiniz bana uyfun degil benim mesleğim size uygun degil ama idin ozunde yaomak istediğiniz isi yapin derim. sonna kadar şansınızi kullaniz zorlayın derim. Elbet bir kapı açılır. Hakkinizda hayırlısı olsun - 06-09-2022, 19:16:11Elinize sağlık hocam, problem değil.osmandem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-09-2022, 19:15:55Evet hocama işte pahalı bi şehir, o tarz yerlerde çalışacak kadar profesyonel birisi değilim daha ufak orta ölçekte yerlerde çalışabileceğimi düşünüyorum hayırlısı bakalım...ademkilic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-09-2022, 22:57:13istanbul da iş çok cidden ama seni sömürecek işlerdir bu iş ilanları sitelerine başvurmayın bence istanbul iş ilanları grubu var facebookta oralarda çok ilan oluyor ben oradan bulmuştum yazın için çalışmalık iş ama dediğim gibi zorlayıcı işler ve işe göre maaş az gelebilir geçicii düşünüyorsanız yapılabilir