ademkilic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer iş için geliyorsan Midpoint gibi yerlerde çalışabilirsin barmen olarak. Orada çalışan bir arkadaşım vardı mesai falan 10.000₺ den fazla maaş alıyorlardı.
Evet hocama işte pahalı bi şehir, o tarz yerlerde çalışacak kadar profesyonel birisi değilim daha ufak orta ölçekte yerlerde çalışabileceğimi düşünüyorum hayırlısı bakalım...