Editor olarak istanbula is aramaya gelmeye karar verdim. Is bulma sitelerinden basvuri yaptım ..belki 100 den fazla. Ben de ablamin yaninda kalacaktım. Cepte sadece yol param var. Istanbula gelirken 3 yerle görüşme ayarlayabildim. 1 i editör 2 si garson tarzı is. Editor olan is patron yurt disindaymis 2 hafta gelmesini bekleyecektim. O zaman aralığında garson tarzi olam yerlerle görüştüm
birisi seni alamayiz senin cv guzel yarim isten çıkar gidersin dedi. Diğeri de iranlı bi is yeriydi. 30 yillik imzalatacakti
hem sevindim hem üzüldüm. Ama aslında istemiyordim. Istegim editörlüktu.
Sonra o patron yurt dışından geldi. Görüşmeye gittim ama.belki 60 katli rezidans
Bütün güvenim gitti. Buraya beni asla almazlar dedim içimden. Dönüp iranlı adamaim is yerine gitmeye karar verdim istemeye istemeye. Sonra o anda bi özgüven geldi. Dedim ne kaubedicem. Yani ne kaybedecktim ki. Rezidansın önünde cepte para yok sifirdayim. Dedim gidym hayir cevabını alayım bari dedim. En azindsn aklımda kalmasin. Resepsiyona kem kum ettm
Sinra bilmem kacinci kata ciktim. Adamla bi sure konuştuk
.ben biz sebi ararız derler diye beklerken yarin gel basla dedi. Şok oldim. Istedifim ise yarin başlayacaktim. Sonra 1 yil orda çalıştim. Faha snra kurumsal firmada kendi mesleğimi yapıyorum mutluyum.
Sonuç sizim mesleğiniz bana uyfun degil benim mesleğim size uygun degil ama idin ozunde yaomak istediğiniz isi yapin derim. sonna kadar şansınızi kullaniz zorlayın derim. Elbet bir kapı açılır. Hakkinizda hayırlısı olsun