• 06-09-2022, 16:17:55
    #55
    Üyeliği durduruldu
    Biu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çiftçisiniz sanırım hocam. Tez zamanda borcunuzun bitmesi dileğiyle .
    Aynı zamanda ticaret de yapıyoruz, memlekette tarlalarımız hayvanlarımız var teşekkür ederim.
    Lakin inş. borcumuz bitmez yenisi eklenir bence en güzel dua bu çünkü borçlanmadan mal sahibi olunmuyor maalesef.
  • 06-09-2022, 17:08:20
    #56
    o değil de bakkalların veresiye defterini kapatanlar gibi birisi yazsa da tüm borçları kapatıverse sevabına ne güzel olurdu ya
  • 06-09-2022, 17:14:07
    #57
    0 TL
    Türkiye'de borcu olmayan nadir insanlardan biriyim sanırım. Ne devlete, ne bankalara, ne de şahıslara borcum var.
    Borcu olmayanlara zengin derler. Ama öyle de hissetmiyorum.
  • 06-09-2022, 22:07:14
    #58
    çok şükür ne bi şahsa ne bi kuruma borcum yok.sırf meraktan,ihtiyacım olmadıgı halde kredi/kredi kartı almaya çalışıyorum 1 yıldır ama hiç kimse onuda vermiyor
  • 06-09-2022, 22:21:24
    #59
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok şükür ne bi şahsa ne bi kuruma borcum yok.sırf meraktan,ihtiyacım olmadıgı halde kredi/kredi kartı almaya çalışıyorum 1 yıldır ama hiç kimse onuda vermiyor
    İhtiyacınız yok ise, bence hiç bulaşmayın
  • 07-09-2022, 00:37:48
    #60
    Aman Allah korusun aman hocam şu anda borcum yok şükürler olsun Rabbime yoksa ben gece uyuyamam hocam. Kafaya çok takan birisiyim en ufak bir şeyde geceleri uykum kaçıyor
  • 07-09-2022, 09:56:20
    #61
    23 bin kaldı 1 sene sonra bitmesini umuyorum
  • 07-09-2022, 22:14:52
    #62
    CanDostu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    0 TL
    Türkiye'de borcu olmayan nadir insanlardan biriyim sanırım. Ne devlete, ne bankalara, ne de şahıslara borcum var.
    Borcu olmayanlara zengin derler. Ama öyle de hissetmiyorum.
    Borcun makul olup olmaması konjonktüre göre değişir. Bu dönem borçlananın zenginleştiği, borç almayanın az kaybettiği, borç vereninse dımdızlak kaldığı bir dönem.