fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok şükür ne bi şahsa ne bi kuruma borcum yok.sırf meraktan,ihtiyacım olmadıgı halde kredi/kredi kartı almaya çalışıyorum 1 yıldır ama hiç kimse onuda vermiyor
İhtiyacınız yok ise, bence hiç bulaşmayın