CanDostu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
0 TL
Türkiye'de borcu olmayan nadir insanlardan biriyim sanırım. Ne devlete, ne bankalara, ne de şahıslara borcum var.
Borcu olmayanlara zengin derler. Ama öyle de hissetmiyorum.
Borcun makul olup olmaması konjonktüre göre değişir. Bu dönem borçlananın zenginleştiği, borç almayanın az kaybettiği, borç vereninse dımdızlak kaldığı bir dönem.