Hangi Ülkede Yaşamak İsterdiniz? (R10+)
55
●1.746
- 04-09-2022, 13:32:08Hocam benim kız arkadaşımda şilili hahahahahahahahahahareal2018 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
rastlantıya bak, hangi şehrinde santiago ?
lakin ülkenin durumundan hiç memnun değil, her hangi bir ayaklanmada adamlar gemi falan yakıyor bizim gibi sözlü protesto yok her gün haberlerini takip ediyorum.
Yeni seçilen devlet başkanı gabriel boric çok iyi yönetiyor denemez. - 04-09-2022, 13:42:18Hocam siz Avusturya'da mıydınız? Ekonomik olarak orada yaşam nasıl? Maaşlar vs yüksek mi beyaz yakalılar için?aitsizbiri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok şanslısınız o zamanbetulkisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğitim için mi oradasınız yoksa çalışıyor musunuz?
Eğitim için mi oradasınız yoksa çalışıyor musunuz?