Yaşamak istediğim ülkedeyim.
Hocam siz Avusturya'da mıydınız? Ekonomik olarak orada yaşam nasıl? Maaşlar vs yüksek mi beyaz yakalılar için?
Londra, parklar ve yeşil alanların bolluğu, daha yaşanabilir şartlar, özgürlük ve daha neler neler bitmez uzar gider🤗
Şimdilik gerçekleştirdim sayılır, buradayım bakalım zaman ne gösterecek.
Çok şanslısınız o zaman

Eğitim için mi oradasınız yoksa çalışıyor musunuz?