aitsizbiri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaşamak istediğim ülkedeyim.
Hocam siz Avusturya'da mıydınız? Ekonomik olarak orada yaşam nasıl? Maaşlar vs yüksek mi beyaz yakalılar için?
betulkisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Londra, parklar ve yeşil alanların bolluğu, daha yaşanabilir şartlar, özgürlük ve daha neler neler bitmez uzar gider🤗
Şimdilik gerçekleştirdim sayılır, buradayım bakalım zaman ne gösterecek.
Çok şanslısınız o zaman Eğitim için mi oradasınız yoksa çalışıyor musunuz?