real2018 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şili, kız arkadaşım var.
Hocam benim kız arkadaşımda şilili hahahahahahahahahaha
rastlantıya bak, hangi şehrinde santiago ?
lakin ülkenin durumundan hiç memnun değil, her hangi bir ayaklanmada adamlar gemi falan yakıyor bizim gibi sözlü protesto yok her gün haberlerini takip ediyorum.
Yeni seçilen devlet başkanı gabriel boric çok iyi yönetiyor denemez.