Büyüye enerjiye inanır mısınız?
4
●350
- 04-09-2022, 02:00:55Arkadaşlar merhaba. Büyüye enerjiye inanan var mı? Ben enerjiye inanıp pozitif enerjileri üzerime çekmeye çalışırım hep çekim yasası felan inanırım. Bu işlerle ilgilenen insanlar sizce birine hediye felan vermek bizim enerjimizi başka bir insana aktarıp bizim şanssız olmamıza sebep olabilir mi metafiziksel konularla ilgilenmek istiyorum nasıl ilerleyebilirim sizce?
- 04-09-2022, 02:16:36Enerjinin etkisine inaniyorum. En basitinden, cevrenizde neseli, güclü karakterli bir oldugunuzad sizin modunuzu da kolaylikla degistirebiliyor... Ama su cekim yasasi olayi biraz sacma.. Yani biraz cevreyle ilgili...
cok sevdigim ve bilgisine güvendigim saban hoca'nin güzel kisa bir videosu var, faydalanabilirsiniz belki
https://www.youtube.com/watch?v=ihKtNTMLojw - 04-09-2022, 03:07:48Kitabımızda Cinleri ve büyüyü zaten anlatıyor, büyü ile 2 olay biliyorum 2'side kendi köylüm hala yaşıyorlar inanmak gerek.
- 04-09-2022, 04:19:38Büyü ve benzeri hurafelerin 200 yıl önce tarihin çöplüğüne gömülmesi gerekirdi. Ama işte burjuva sınıfı insanların zihnini bulandırmak için eskinin hurafelerini tekrar hortlattı, hatta bizzat kendileri bilinçli olarak örgütlüyorlar.
Kendisini yetiştirmiş, donanımlı, özgüven sahibi, olgun insanlarla muhattap olursanız onların o pozitif ruh hali size de yansır. Duygular, düşünceler bulaşıcıdır. Herkesin somurtkan olduğu bir yerde mutlu olmak zordur.
Buna dair en iyi örnek sanırım kentlerin eğlence mekanlarının çok olduğu semtler. Örneğin istanbulda anadolu yakasında eğlenmek isteyenler çoğunlukla Kadıköy bölgesini seçer. Orada salaş bir kafede tabure üstünde çay içmek bile keyifli gelir insanlara. Ama Sultanbeylide en lüks kafede çay içerken bile insan bi eksiklik hissediyor. Bunun sebebi çevredeki insanların psikolojisidir. Kadıköye gelen herkes "gezme, eğlenme" modunda gelir ve bu psikoloji tüm semti etkiler. Sultanbeylide ise insanlar gündelik hayatın koşturmacasını yaşar, bu da o bölgede eğlenmek isteyen insanların tedirgin olmasını sağlar.