Arkadaşlar merhaba. Büyüye enerjiye inanan var mı? Ben enerjiye inanıp pozitif enerjileri üzerime çekmeye çalışırım hep çekim yasası felan inanırım. Bu işlerle ilgilenen insanlar sizce birine hediye felan vermek bizim enerjimizi başka bir insana aktarıp bizim şanssız olmamıza sebep olabilir mi metafiziksel konularla ilgilenmek istiyorum nasıl ilerleyebilirim sizce?