• 02-09-2022, 14:42:01
    #1
    Gold üye
    Komisyonu uygun , çekim yatırım işlemlerinde sorun çıkarmayan aracı kurum arıyorum . Nereleri tavsiye edersiniz ? Özellikle FON lar için kullanacağım
  • 02-09-2022, 14:50:11
    #2
    Fon almak için aracı kuruma gerek yok, bankalardan komisyonsuz alabiliyorsunuz zaten. Yatırım ürünleri menüsüne bakmanız yeterli.

    Hisse senetleri için ise işlem sıklığınıza göre farklı farklı aracı kurumlar sizin yatırım tarzınıza göre değişebilir. Kimisi komisyon alıyor ama hesap işletim ücreti almıyor, kimisi komisyon almıyor ama hesap işletim ücreti alıyor vs. Kimisi yanında güzel hediyeler veriyor anlık veri gibi.. Aracı kurum seçiminde sizin yatırım tarzınız daha çok ön plana çıkıyor bana sorarsanız.
  • 02-09-2022, 14:52:25
    #3
    Google'a "Aracı kurum komisyon oranları" anahtar kelimeleriyle arama yaparak sonuca çok rahat ulaşabilirsiniz. Amme hizmeti olarak linki buraya bırakıyorum. Tık Tık Tık
  • 02-09-2022, 15:35:05
    #4
    and hisseleri almak isterseniz midas kullanabilirsiniz
    https://app.getmidas.com/gmih/esrefy87 ile Midas uygulamasını indirebilirsiniz