Fon almak için aracı kuruma gerek yok, bankalardan komisyonsuz alabiliyorsunuz zaten. Yatırım ürünleri menüsüne bakmanız yeterli.

Hisse senetleri için ise işlem sıklığınıza göre farklı farklı aracı kurumlar sizin yatırım tarzınıza göre değişebilir. Kimisi komisyon alıyor ama hesap işletim ücreti almıyor, kimisi komisyon almıyor ama hesap işletim ücreti alıyor vs. Kimisi yanında güzel hediyeler veriyor anlık veri gibi.. Aracı kurum seçiminde sizin yatırım tarzınız daha çok ön plana çıkıyor bana sorarsanız.