Deprem dur artık! Hissedenler var mı? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Deprem dur artık! Hissedenler var mı?
20
●
1.098
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Deprem dur artık! Hissedenler var mı?
1
2
3
31-08-2022, 17:25:50
#19
akafo
az önce yine oldu
31-08-2022, 17:32:42
#20
ByMoruh
Maharaja adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Evde oturuyorum 1 tanesini bile hissetmedim. Nasil hissediyosunuz anlamadim. 😞 Gecmis olsun.
Bulunduğunuz bölgeden olabilir. deniz kenarına yakın oturan herkes sağlam hissetti
31-08-2022, 18:27:39
#21
Kamaraa
kuşadasındayım her seferinde beşik gibi sallanıyor cok da uzun suruyor
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler