Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evde oturuyorum 1 tanesini bile hissetmedim. Nasil hissediyosunuz anlamadim. 😞 Gecmis olsun.
Bulunduğunuz bölgeden olabilir. deniz kenarına yakın oturan herkes sağlam hissetti