• 31-08-2022, 13:37:33
    #10
    Deprem oldu diyorum evdekiler inanmıyor. Bak şimdi ne oldu
  • 31-08-2022, 13:46:05
    #11
    Valla bu iki ardışık deprem inceledim hiç iyi grafik sergilemiyor.

    Başka yere yük bindirdi bunlar durum iyi gözükmüyor
  • 31-08-2022, 13:47:18
    #12
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla bu iki ardışık deprem inceledim hiç iyi grafik sergilemiyor.

    Başka yere yük bindirdi bunlar durum iyi gözükmüyor
    devamı gelecek doğduğu yer çok derin değil 7km. sıkışmalar devam ediyor, en kötüsü bize çok yakın.
  • 31-08-2022, 14:10:22
    #13
    ByMoruh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    devamı gelecek doğduğu yer çok derin değil 7km. sıkışmalar devam ediyor, en kötüsü bize çok yakın.
    Yok orayı vurmayacak o kesin 5 6 saat sonra daha netleşir ama olması muhtemel iki yer var bi yunan kıyısı birde bizim anakara.
  • 31-08-2022, 14:12:42
    #14
    geçmiş olsun cümleten, ikinci olanı hissettik
  • 31-08-2022, 15:35:44
    #15
    1.yi hissetmedim (annem hissetti) 2. de masa oturduğum koltuk beşik gibi sallandı
  • 31-08-2022, 17:08:55
    #16
    devam ediyor.
  • 31-08-2022, 17:19:50
    #17
    Hepsini hissediyorum. Aradığım kimse hissetmiyor. 99 dan bu yana popo sismik çalışıyor 7/24 deprem olacak düşüncesi ile yaşadığım için hep alarm durumundayım galiba.

    Geçmiş olsun arkadaşlar, kedilerim olmasa cihazları alıp köy evime geçeceğim deprem falan hiç sarmıyor ama ev sallanınca gelip bana bakıyorlar sen mi yaptın diye bırakamıyorum yavruları.
  • 31-08-2022, 17:24:18
    #18
    Evde oturuyorum 1 tanesini bile hissetmedim. Nasil hissediyosunuz anlamadim. 😞 Gecmis olsun.