Hepsini hissediyorum. Aradığım kimse hissetmiyor. 99 dan bu yana popo sismik çalışıyor 7/24 deprem olacak düşüncesi ile yaşadığım için hep alarm durumundayım galiba.
Geçmiş olsun arkadaşlar, kedilerim olmasa cihazları alıp köy evime geçeceğim deprem falan hiç sarmıyor ama ev sallanınca gelip bana bakıyorlar sen mi yaptın diye bırakamıyorum yavruları.