Deprem dur artık! Hissedenler var mı?
20
●1.098
- 31-08-2022, 13:46:05Valla bu iki ardışık deprem inceledim hiç iyi grafik sergilemiyor.
Başka yere yük bindirdi bunlar durum iyi gözükmüyor - 31-08-2022, 13:47:18devamı gelecek doğduğu yer çok derin değil 7km. sıkışmalar devam ediyor, en kötüsü bize çok yakın.fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-08-2022, 14:10:22Yok orayı vurmayacak o kesin 5 6 saat sonra daha netleşir ama olması muhtemel iki yer var bi yunan kıyısı birde bizim anakara.ByMoruh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-08-2022, 15:35:441.yi hissetmedim (annem hissetti) 2. de masa oturduğum koltuk beşik gibi sallandı
- 31-08-2022, 17:19:50Hepsini hissediyorum. Aradığım kimse hissetmiyor. 99 dan bu yana popo sismik çalışıyor 7/24 deprem olacak düşüncesi ile yaşadığım için hep alarm durumundayım galiba.
Geçmiş olsun arkadaşlar, kedilerim olmasa cihazları alıp köy evime geçeceğim deprem falan hiç sarmıyor ama ev sallanınca gelip bana bakıyorlar sen mi yaptın diye bırakamıyorum yavruları.
