• 30-08-2022, 16:17:39
    #19
    Üyeliği durduruldu
    saitelmas37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet bazıları varki aynen bundan keyif alıyorlar.!!
    Sinir bozucu
  • 30-08-2022, 16:28:00
    #20
    Kişisel Rütbe
  • 30-08-2022, 16:34:58
    #21
    Dejavuu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15 yoldur üye olunca noluyor daha mı bilgili Zeki oluyorsun ayrıca 15 yılda 44 ticaret ahhahaha neyse hocam tartışma çıkarmayın hoşunuza gitmeyen bir şey varsa okuyup geçin veya engelleyin
    Yok canım nasıl senden daha zeki daha bilgili olayım.
    Ben senin 23 günde forumda elde ettiğin bigiyi tecrübeyi 16 senede elde edememişim.
    Bak nasıl da çözmüşsün hemen kimler saçma adam forum nasıl düzenli işler.

    Aynen böyle devam et.
    Büyük egonu sonuna kadar savun, senden daha tecrübeli insanları aşağıla, gelen eleştirileri görmezden gel, herşeyi en iyi ben bilirim de.
    Bu şekilde yaşamda kesin çok başarılı olursun.
  • 30-08-2022, 16:36:00
    #22
    Platin üye
    Dejavuu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar r10 ailesi. mesela bazen konu acıyor insanlar ticari konu oluyor yanlış bir şey yapıyor kurala uymuyor veya puanı yetersiz oluyor vs vs. Baslıyor hemen sanki pusuda duruyormuş gibi bazı insanlar bu böyle olmuyor çabuk düzelt ne yaptığını sanıyorsun gibi adam sanki devlet sucu işlemiş gibi yargılamaya ahahah reportla gec güzel kardeşim niye bu kadar tepki gösteriyorsun veya düzgünce adamı uyar cok saçma insanlar var neyse herkese iyi forumlar 😁
    Bunlardan ziyade birde bir kesim var bu kesim 10-15 kişiden oluşuyor. Her konuda birilerine laf sokmaya çalışıyorlar
    Hepsini engelledim yinede mesajlarını görüyorum. Adamların tek derdi birilerine laf sokup ortalığı karıştırıp kargaşa çıkarmak.
  • 30-08-2022, 16:41:21
    #23
    Üyeliği durduruldu
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok canım nasıl senden daha zeki daha bilgili olayım.
    Ben senin 23 günde forumda elde ettiğin bigiyi tecrübeyi 16 senede elde edememişim.
    Bak nasıl da çözmüşsün hemen kimler saçma adam forum nasıl düzenli işler.

    Aynen böyle devam et.
    Büyük egonu sonuna kadar savun, senden daha tecrübeli insanları aşağıla, herşeyi en iyi ben bilirim de.
    Bu şekilde yaşamda kesin çok başarılı olursun.
    Ben kimseyi aşagılamıyorım dostum 23 günlük üye diye sabahtandır laf yapan sensin kusura bakma da 15 yıllık üye olman burda kimseye laf söyleyebileceğin anlamına gelmiyor
  • 30-08-2022, 16:41:59
    #24
    Üyeliği durduruldu
    AbdullahAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunlardan ziyade birde bir kesim var bu kesim 10-15 kişiden oluşuyor. Her konuda birilerine laf sokmaya çalışıyorlar
    Hepsini engelledim yinede mesajlarını görüyorum. Adamların tek derdi birilerine laf sokup ortalığı karıştırıp kargaşa çıkarmak.
    Allah akıl fikir versin
  • 30-08-2022, 16:50:20
    #25
    Ben hassasım bu konuda, konuya yorum yapmam ama raporlarım.

    Bir insan ki ticaret yapacak yaşa ya da erişkinliğe ulaşmış ama dahil olduğu forumun kurallarını okumuyor, okuduğunu anlamıyor ya da anlayıp bilerek uymuyor ve buna karşılık saygı duyulmasını bekliyor. Bir ortama girip de o ortamda yer edinmek istiyorsanız oranın kurallarına uyacaksınız uymuyorsanız da gelen tepkilere alınıp gücenmeyeceksiniz.