Ben hassasım bu konuda, konuya yorum yapmam ama raporlarım.
Bir insan ki ticaret yapacak yaşa ya da erişkinliğe ulaşmış ama dahil olduğu forumun kurallarını okumuyor, okuduğunu anlamıyor ya da anlayıp bilerek uymuyor ve buna karşılık saygı duyulmasını bekliyor. Bir ortama girip de o ortamda yer edinmek istiyorsanız oranın kurallarına uyacaksınız uymuyorsanız da gelen tepkilere alınıp gücenmeyeceksiniz.