digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok canım nasıl senden daha zeki daha bilgili olayım.
Ben senin 23 günde forumda elde ettiğin bigiyi tecrübeyi 16 senede elde edememişim.
Bak nasıl da çözmüşsün hemen kimler saçma adam forum nasıl düzenli işler.

Aynen böyle devam et.
Büyük egonu sonuna kadar savun, senden daha tecrübeli insanları aşağıla, herşeyi en iyi ben bilirim de.
Bu şekilde yaşamda kesin çok başarılı olursun.
Ben kimseyi aşagılamıyorım dostum 23 günlük üye diye sabahtandır laf yapan sensin kusura bakma da 15 yıllık üye olman burda kimseye laf söyleyebileceğin anlamına gelmiyor