R10daki bazı şahıslar (içeri gir)
24
●1.772
- 30-08-2022, 15:26:47168k üye demek 168k çeşit insan demektir. Burada herkese açık bir konu açılıyorsa bu eleştirilebilir. Bir de içerik olarak eksik, hata varsa ya da kurala uygun olmayan bir durum varsa 168k çeşit kafadan gelecek her türlü eleştiriye açık olmak lazım. Gelecek yorumlar ağır da olabilir, nazik de olabilir.
- 30-08-2022, 15:28:06Üyeliği durduruldu15 yoldur üye olunca noluyor daha mı bilgili Zeki oluyorsundigiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ayrıca 15 yılda 44 ticaret ahhahaha neyse hocam tartışma çıkarmayın hoşunuza gitmeyen bir şey varsa okuyup geçin veya engelleyin
- 30-08-2022, 15:28:54Üyeliği durdurulduHaklısınız da bu eleştiri olmayabiliyor bazenUgursuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-08-2022, 15:33:09Adam belki burada takılmaya geldi kendini geliştirmek için konu takip ediyor. Trader puanıyla adam olunmuyor eğer öyle olunuyorsa bu forumun çoğu sizden daha adamDejavuu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendinize yok bari hiyerarşi içerisinde 15 yıllık üyeye saygınız olsun. R10 ortamına yakışık sözler değil hocam sizinki üzülerek söylüyorum.
- 30-08-2022, 15:35:05Üyeliği durdurulduTrade puanına göre adamlık ölçüyorum gibi bir söz mü söyledim hocam? Ne diye sizi alakadar etmeyen bir konuya bu şekil dahil oluyorsunuz adam benim üyelik günüme laf ederse ben de bi şekil ona laf ederim?whitelotus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-08-2022, 15:43:08Konu açılmadan önce, o kategorideki forum kurallarından 3-4 soruluk mini bir sınav eklesense güzel olur aslında. Konu açarken forum kuralları çıkıyor ama kimse okumuyor gibi. Böyle sorunlara da gerek kalmaz.
- 30-08-2022, 15:44:06Üyeliği durdurulduMantıklı aslında mini bir anket tarzı bir şey olsa daha iyi olurdu sankiosmanlitorunu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-08-2022, 15:48:26Üyeliği durdurulduBunları yapanlar genelde kendi rakipleri olduğu için hemen ava atlarlar ama pek önemli bi konu değil daha önemlisi forum *********** yuvası olmuş. Keşke herkes o konuda birlik olsa
ayrıca 15 yılda 44 ticaret ahhahaha neyse hocam tartışma çıkarmayın hoşunuza gitmeyen bir şey varsa okuyup geçin veya engelleyin

Kendinize yok bari hiyerarşi içerisinde 15 yıllık üyeye saygınız olsun. R10 ortamına yakışık sözler değil hocam sizinki üzülerek söylüyorum.