Adam belki burada takılmaya geldi kendini geliştirmek için konu takip ediyor. Trader puanıyla adam olunmuyor eğer öyle olunuyorsa bu forumun çoğu sizden daha adam

Kendinize yok bari hiyerarşi içerisinde 15 yıllık üyeye saygınız olsun. R10 ortamına yakışık sözler değil hocam sizinki üzülerek söylüyorum.
Trade puanına göre adamlık ölçüyorum gibi bir söz mü söyledim hocam? Ne diye sizi alakadar etmeyen bir konuya bu şekil dahil oluyorsunuz adam benim üyelik günüme laf ederse ben de bi şekil ona laf ederim?