15 yoldur üye olunca noluyor daha mı bilgili Zeki oluyorsun

ayrıca 15 yılda 44 ticaret ahhahaha neyse hocam tartışma çıkarmayın hoşunuza gitmeyen bir şey varsa okuyup geçin veya engelleyin
Adam belki burada takılmaya geldi kendini geliştirmek için konu takip ediyor. Trader puanıyla adam olunmuyor eğer öyle olunuyorsa bu forumun çoğu sizden daha adam

Kendinize yok bari hiyerarşi içerisinde 15 yıllık üyeye saygınız olsun. R10 ortamına yakışık sözler değil hocam sizinki üzülerek söylüyorum.