• 30-08-2022, 15:26:47
    #10
    168k üye demek 168k çeşit insan demektir. Burada herkese açık bir konu açılıyorsa bu eleştirilebilir. Bir de içerik olarak eksik, hata varsa ya da kurala uygun olmayan bir durum varsa 168k çeşit kafadan gelecek her türlü eleştiriye açık olmak lazım. Gelecek yorumlar ağır da olabilir, nazik de olabilir.
  • 30-08-2022, 15:28:06
    #11
    Üyeliği durduruldu
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olur hocam bundan sonra hangi konuya nasıl yorum yapacağımızı 23 günlük üyenin keyfine göre ayarlarız.
    Başka istediklerin varsa onları da yaz ki saçma adam olmayalım senin gözünde.
    15 yoldur üye olunca noluyor daha mı bilgili Zeki oluyorsun ayrıca 15 yılda 44 ticaret ahhahaha neyse hocam tartışma çıkarmayın hoşunuza gitmeyen bir şey varsa okuyup geçin veya engelleyin
  • 30-08-2022, 15:28:54
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Ugursuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    168k üye demek 168k çeşit insan demektir. Burada herkese açık bir konu açılıyorsa bu eleştirilebilir. Bir de içerik olarak eksik, hata varsa ya da kurala uygun olmayan bir durum varsa 168k çeşit kafadan gelecek her türlü eleştiriye açık olmak lazım. Gelecek yorumlar ağır da olabilir, nazik de olabilir.
    Haklısınız da bu eleştiri olmayabiliyor bazen
  • 30-08-2022, 15:33:09
    #13
    LOTUSLİSANS.COM
    Dejavuu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15 yoldur üye olunca noluyor daha mı bilgili Zeki oluyorsun ayrıca 15 yılda 44 ticaret ahhahaha neyse hocam tartışma çıkarmayın hoşunuza gitmeyen bir şey varsa okuyup geçin veya engelleyin
    Adam belki burada takılmaya geldi kendini geliştirmek için konu takip ediyor. Trader puanıyla adam olunmuyor eğer öyle olunuyorsa bu forumun çoğu sizden daha adam Kendinize yok bari hiyerarşi içerisinde 15 yıllık üyeye saygınız olsun. R10 ortamına yakışık sözler değil hocam sizinki üzülerek söylüyorum.
  • 30-08-2022, 15:35:05
    #14
    Üyeliği durduruldu
    whitelotus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam belki burada takılmaya geldi kendini geliştirmek için konu takip ediyor. Trader puanıyla adam olunmuyor eğer öyle olunuyorsa bu forumun çoğu sizden daha adam Kendinize yok bari hiyerarşi içerisinde 15 yıllık üyeye saygınız olsun. R10 ortamına yakışık sözler değil hocam sizinki üzülerek söylüyorum.
    Trade puanına göre adamlık ölçüyorum gibi bir söz mü söyledim hocam? Ne diye sizi alakadar etmeyen bir konuya bu şekil dahil oluyorsunuz adam benim üyelik günüme laf ederse ben de bi şekil ona laf ederim?
  • 30-08-2022, 15:43:08
    #15
    Konu açılmadan önce, o kategorideki forum kurallarından 3-4 soruluk mini bir sınav eklesense güzel olur aslında. Konu açarken forum kuralları çıkıyor ama kimse okumuyor gibi. Böyle sorunlara da gerek kalmaz.
  • 30-08-2022, 15:44:06
    #16
    Üyeliği durduruldu
    osmanlitorunu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu açılmadan önce, o kategorideki forum kurallarından 3-4 soruluk mini bir sınav eklesense güzel olur aslında. Konu açarken forum kuralları çıkıyor ama kimse okumuyor gibi. Böyle sorunlara da gerek kalmaz.
    Mantıklı aslında mini bir anket tarzı bir şey olsa daha iyi olurdu sanki
  • 30-08-2022, 15:48:26
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Bunları yapanlar genelde kendi rakipleri olduğu için hemen ava atlarlar ama pek önemli bi konu değil daha önemlisi forum *********** yuvası olmuş. Keşke herkes o konuda birlik olsa
  • 30-08-2022, 16:15:22
    #18
    Evet bazıları varki aynen bundan keyif alıyorlar.!!