• 29-08-2022, 16:07:09
    #1
    Merhaba arkadaşlar, yurt dışına dolar ile reklam verdiğim için maliyetler çok çok yükseldi. Kar marjımız resmen %50 düşmüş durumda. Amerika'da ki insan 1 gün çalışarak, benim 1 hafta çalışıp verebileceğim reklamı veriyor. Gerçekten çok üzücü bir durum bu. Doların size etkisi nedir?
  • 29-08-2022, 16:14:18
    #2
    1 tlye su bile alınmıyor artık .Ekonominin geldiği şu duruma bak içler acısı.
    Eskiden Pazarda 3 kg domates 1 tl diye bağıran pazarcılar geldi gözümün önüne.Domatesi vs o kadar çok alırdık ki dolapda çürüdüğünü bilirim.Hani o eskiden bir şey yapılmamış bu ülkeye diyenler var ya onlar iyi okusun burayı.Şimdi alsanıza 5-6 kg domates sürekli cebinizi yakmadan göreyim.
  • 29-08-2022, 16:17:28
    #3
    Kazanan için güzel. Bize tbm olarak geri dönüşü çok iyi oluyor. Fakat dediğiniz gibi, tlden dolar ile iş yapılıyorsa çok çok sıkıntı
  • 29-08-2022, 16:18:58
    #4
    Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 tlye su bile alınmıyor artık .Ekonominin geldiği şu duruma bak içler acısı.
    Eskiden Pazarda 3 kg domates 1 tl diye bağıran pazarcılar geldi gözümün önüne.Domatesi vs o kadar çok alırdık ki dolapda çürüdüğünü bilirim.Hani o eskiden bir şey yapılmamış bu ülkeye diyenler var ya onlar iyi okusun burayı.Şimdi alsanıza 5-6 kg domates sürekli cebinizi yakmadan göreyim.
    Onların tuzu kuru malesef
  • 29-08-2022, 18:09:14
    #5
    İşveren, işçi, iş adamı, esnaf, memur, ev hanımları..

    Piyasadan etkilenmeyen var mı?