1 tlye su bile alınmıyor artık .Ekonominin geldiği şu duruma bak içler acısı.
Eskiden Pazarda 3 kg domates 1 tl diye bağıran pazarcılar geldi gözümün önüne.Domatesi vs o kadar çok alırdık ki dolapda çürüdüğünü bilirim.Hani o eskiden bir şey yapılmamış bu ülkeye diyenler var ya onlar iyi okusun burayı.Şimdi alsanıza 5-6 kg domates sürekli cebinizi yakmadan göreyim.