Evlendik - İşimi Ofise Taşımak İstiyorum
54
●5.464
- 30-08-2022, 18:04:57Bugün, eticaret için ürün aldım. İlk 10 siparişimi aldım, Ofise geldim kaba temizliğini yaptım. Evdeki masamı ve bilgisayarımı hırdavat eşyalarımı getirdim. Dükkanı süpürüp temizledim. Şimdi eşyaları yerleştireceğiz. Yarın i̇nternet bağlantısı için gelecekler ertesi gün için cama one way tasarımı yaptım onu yaptıracağım. Klima işi perşembe gününe kaldı.
Şuanlık gelişmeler böyle.
- 30-08-2022, 22:13:09Aynı gün 10 satış çok iyi hocam Allah bereket versin 😍StyleWaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-08-2022, 22:13:48Bence en doğrusunu yapmışsınız çünkü mesele eşiniz değil ben ailemle yaşıyorum bende aynı şekilde odaklanamıyorum.StyleWaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bu kadar hızlı karar vermeyi bekliyor muydunuz planınız var mıydı, yoksa hızlıca karar alıp uyguladınız mı.
Siz nasıl bir yerde tuttunuz plaza gibi mi dükkan gibi yoksa daire gibi mi. Biraz detay verirseniz bize çok katkısı olur bir türlü yolumuzu doğrultamadık çünkü. - 30-08-2022, 23:08:07Merhaba hocam, öncesinde zaten bir düşünce içerisindeydim. Kafamda hep planlar vardı, gelirimlerinden emin değildim. Ne olacağı belli değil diye çekiniyordum, ek olarak işin içinede evlilik girince mecburen evden uzaklaşmak için böyle bir şey yaptım.CanerDogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cadde üzeri bir yer, solumda berber sağımda market var. Bugün temizlik yaparken 4 kişi buraya ne açılıyor diye sordu. İçeriyi temizledim, her gün çıkarken paspas yapacağım. Yarın ilk mesai saatim olacak. - 30-08-2022, 23:53:11Evde ofis aç. Çok masraflı olur elektrik, su birsürü giderin olur
- 31-08-2022, 07:38:08Öncelikle maliyet yüksek, 20k gibi bir rakamdan bahsediyoruz bu konuda. 5k kira desen 5k depozito 5k emlakçı etti 15k. 5k kafadan gider demişsiniz. Etti 20k, elektrik su bağlayacaksınız 650tl den bağlıyorlar 1300tl de onlara gidecek, masa sandalye ye 2k kafadan gidecek. Görünmeyen masrafi da say 25k gibi bir rakam çıkacak. Daha bunun şirket masrafı var eğer kurmadıysanız. Çünkü vergi levhası olmadan elektrik su bağlamazlar. Tabi bunu sadece kira olarak düsünmeyin artık aidatlarda çok pahalı, bizim ofisin aidatı mesela 375 tl şuanda ve zam geleceği söyleniyor.
Tüm bunları göz önüne alırsak bence kira çok fazla. Daha düşük kiralı bir yer bakmanızı tavsiye ederim.
Gelelim ofis mantıklı mı? %90 daha mantıklı olacak, ev ile ofis çok farklı oluyor. Ciddi oranda bir verimlilik katıyor. Tuvaletsiz, mutfaksiz dükkanmıs ofismis onlardan uzak durun, hiç tutmayın daha iyi ben ofis ararken hiç o ilanlara bakmadım bile ve gerçekten çok önemli.
Klima yerine spotcudan bir vantilatör alın işinizi muhtemelen görecektir (biz öyle yaptık). Stor perdeyi ustaya yaptırmayın, çok basit bir şey matkabiniz varsa gerisi kolay. Led ampuller zaten panasonic bile toptanci da 12-13 tl ye alirsiniz. Temizlik malzemesi zaten 200tl ye çözülür. Tabii bunun 3 ayda bir gideri de çıkacak stopaj olarak 5.000'in 1.000 liraya yakın bir stopajı çıkar Muhtemelen Bu yüzden en önemlisi kira Aslında kirayı ne kadar düşürürseniz o kadar iyi olur
Başarılar diliyorum - 31-08-2022, 13:05:09Kardeşim bizzat yaşadım, bende hataya düştüm bu konuda.
Çalışma yerini evinden kesinlikle ayır, yok evde diğer odada dururum kapıyı kilitlerim vs, kesinlikle böyle olmuyor durum. Bi şekilde rahatsız ediliyorsun! Kafan dağılır dikkatin gider çalışamazsın, bide çoçuk olursa ve hala aynı evde çalışırsan ayvayı yedin. git başka yerde 1+1 veya 1+0 daire tut, spotcudan temiz bi çekyat kanepe al masa al ofise çevir. mesai saati dışındada gitme eve. Evde çalışırsan eşin zırt bırt gelir ıvır zıvırı sana sorar, markete vs gitmeni ister. İşin ciddiyetini algılayamıyorlar.
Şuanlık gelişmeler böyle.