Protex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeşim bizzat yaşadım, bende hataya düştüm bu konuda.
Çalışma yerini evinden kesinlikle ayır, yok evde diğer odada dururum kapıyı kilitlerim vs, kesinlikle böyle olmuyor durum. Bi şekilde rahatsız ediliyorsun! Kafan dağılır dikkatin gider çalışamazsın, bide çoçuk olursa ve hala aynı evde çalışırsan ayvayı yedin. git başka yerde 1+1 veya 1+0 daire tut, spotcudan temiz bi çekyat kanepe al masa al ofise çevir. mesai saati dışındada gitme eve. Evde çalışırsan eşin zırt bırt gelir ıvır zıvırı sana sorar, markete vs gitmeni ister. İşin ciddiyetini algılayamıyorlar.
abi dur şunun altına bi imzamı atayım