• 26-08-2022, 12:58:24
    #1
    Kedinin diger gozu gitti dediler, diger gozude yaslaniyor cozumu var mi acaba bunun. Veteriner pek ilgilenmedi, baska yere sorucam ve belediyeye sordum cevap gelmedi. Var mi bilginiz beyler bayanlar
  • 26-08-2022, 13:00:55
    #2
    Damla ile geçiyor diye biliyorum veteriner nasıl bilgi vermedi ayıp değil mi ya
  • 26-08-2022, 13:01:23
    #3
    Veteriner hekimin ilgilenmeyeceğini pek sanmıyorum. Genelde özel bir reçetesi olur ve eczaneden alırsınız. Özelden iletişime geçerseniz yardımcı olabilirim.
  • 26-08-2022, 13:15:10
    #4
    Krem var hocam onu sürerseniz geçer. İsmi aklıma gelmedi şuan
  • 26-08-2022, 13:25:38
    #5
    Geçmiş olsun sanırım tatlı tüketmiş çözümü yedirmemek hayvanlar şeker hastasıdır yedirilmemeli
  • 26-08-2022, 13:47:40
    #6
    redfour adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Damla ile geçiyor diye biliyorum veteriner nasıl bilgi vermedi ayıp değil mi ya
    ozan545 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Veteriner hekimin ilgilenmeyeceğini pek sanmıyorum. Genelde özel bir reçetesi olur ve eczaneden alırsınız. Özelden iletişime geçerseniz yardımcı olabilirim.
    Diger gozu icin gittigimde soru sordum para cok tutar dedi bende tutsun iyi olsun da dedim, yani para muhabbetine girdi. burdura goturun dedi, o veterinere bir daha zaten gitmem. Baska veterinere gidiyorum suan, belediyenin veterinerkne yazdim bakalim
  • 26-08-2022, 14:13:32
    #7
    Belediyenin veterineri de kortizonlu damla alın dedi aldım damlattım gözündeki sarı iltihap gitti hemen. Belediye veterineri de barınağa alamıyorum diğer kedilere bulaştırıyor dedi.

    Bulunduğum ilçede yetersiz maalesef.